• Snelle service
  • Volledige ontzorging
  • Scherpe prijzen
  • Persoonlijke aandacht
  • uitgebreid assortiment

Mijn bestelling

  • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Mijnbrandblusser.nl worden normaliter geleverd door DHL. 

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-briefje in uw brievenbus. Op dit briefje staan de eventuele vervolgstappen.

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer u voor 12:00 besteld, doen wij ons uiterste best om de bestelling dezelfde dag te verzenden en zal uw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. Wij willen u vragen om dan nog 1 dag extra te wachten. Mocht uw bestelling dan nog niet bezorgt zijn, neem dan gerust contact met ons op.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij de bezorgdienst. U kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Mijnbrandblusser.nl, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

    • Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

    In dit geval kunt u het beste even contact met ons opnemen. Wij zorgen er dan voor dat u die alsnog zult ontvangen.

    Bezorging

    • Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

    Verzendkosten bedragen €4,10 of €6,95 per bestelling. Dit is afhankelijk van het formaat van het product. 

      • Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

      Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

      • Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

      Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Wij willen u vragen om dan nog 1 dag extra te wachten. Mocht uw bestelling dan nog niet bezorgt zijn, neem dan gerust even contact met ons op.

      Retournering

      • Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

      U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet meer mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

      • Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

      Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

      • Stuur een e-mail naar info@mijnbrandblusser.nl onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
      • Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
      • De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.

      Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, versturen wij u een verzendlabel waarmee u uw bestelling kunt terugsturen. Wij brengen een verzend- en verwerkingstarief van €6,95 in rekening. Indien u vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice.

      • Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

      Natuurlijk krijgt u uw geld terug, wanneer u uw product terugstuurt. Echter zal er een verzend- en verwerkingstarief van €6,95 in rekening gebracht worden. Dit bedrag wordt automatisch in vermindering gebracht op het verschuldigde bedrag. Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten worden vernietigd en zult u geen terugbetaling van ons ontvangen.  Weet u niet zeker of uw producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar info@mijnbrandblusser.nl.

      • Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

      De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.

      Overige vragen

      Helaas kunnen niet alle vragen aanbod komen op deze pagina. Mocht u nog overige vragen hebben aan Ideaal Instructies, kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier.

       

      Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.